Třebaže byl předpokládaný start plánován na osmou večerní, i krátce před devátou bylo pódium ještě prázdné. V publiku už se mezitím začaly šířit historky o zpožděném letu či jiných pohromách, tu a tam to někdo nevydržel a namísto čekání se rozhodl pro pořádný hvízdot. Náhle, když už nikdo nedoufal v naplnění koncertního večera, se na pódiu zjevila exotická Pat Appletonová v blyštivých koktejlkách a po úvodní poklidné písni „Anchorless“ tak rozjela pondělní phazz-a-delickou eskamotáž největším hitem od De Phazz – „The Mambo Craze“. Při úvodním samplu, který se přirozeně linul sálem, vyzvala Pat na parket také Lucka Jiříka, a většina návštěvníků se za doprovodu měkkých beatů dala pomalu do tance.
Ve zpěvu se Pat střídala s neméně temperamentním Karlem Friersonem, který se stejně jako ona řadí ke stálému ansámblu De Phazz. Jeho úkolem bylo představit Česku nové, v pořadí již devátého album „Lala 2.0“. Toto značně popové, až trochu utahané album s charakteristickým vrabcem na obalu sice při poslechu svévolně vnucuje představu ospalého baru v nedělním odpoledni, provedením na živo však získalo mnohem větší grády. Zásluhu na tom měl právě Frierson, který - oblečený jako pravý jazzový dandy – po pódiu teatrálně pobíhal, nebránil se svlékání (ani oblékání), sketoval, svůj hlas různě moduloval a všechny posluchače nenásilně zapojoval do celé show. Byl to právě on, kdo utvořil celé představení divácky zajímavým.
Průběh koncertu, který ztratil tah u songů „No Story“, „Walk With Love“ či „No Lie“, oživily skladby „Chez Clerambault“ či dubově laděná „Fear Is My Business“. I přesto bylo občas nutné sáhnout pro staré a časem ověřené skladby typu „Atomic Cocktail“ nebo „Heartfixer“. Elektronicky upravené nahrávky se pod vedením Pita Baumgartnera dokonale prolínaly s živými nástroji a nebýt častého výpadku mikrofonu v rukou zpěváků, při kterém se Appeltonová či Frierson na chvíli proměnili v němé ryby, by se zdálo, že se celou dobu jednalo o pouhý playback.
Na závěr si De Phazz připravili ještě přídavky „Better Now“, „Back From Where I Started“ a „Rat Pack“. Sál je přesto nechtěl nechat odejít, a tak se ještě jednou vrátili, aby se tak s českými posluchači rozloučili skladbou „You Stayed“. De Phazz v Praze předvedli, že dokážou být výtečnými hudebníky i na živo. Škoda jen, že jádro jejich vystoupení netvořily více taneční skladby z jejich minulosti. Přesto by se dal jejich koncert označit jako phantazztický!