Krátké recenze hudebních novinek

Krátké recenze hudebních novinek

04. 01. 2007  |  Autor: Ondra  |  Komentáře (0)
Novoroční várka recenzí od Dj shopu je zde! Ani v roce 2007 Vás nepřipravíme o novinky na taneční scéně, které se budou týkat hlavních stylů jako house, techno, trance, hip hop. Je čas zahájit novou klubovou sezonu. Věříme, že si z recenzovaných i spousty dalších desek vyberete právě tu svou.

Pro poslech ukázek je nutno se přihlásit v internetovém shopu www.djshop.cz

Junior Jack
See You Dancin (speciální edice)
Label: Pias
Styl: vocal house

junior jackBelgický producent Vito Lucente, tanečnímu světu znám jako Junior Jack, se do povědomí většiny party people zapsal díky výbornému albu “Thrill Me“, nebo díky takovým hitům jako “E-Samba“ či “Stupidisco“. Ani v jeho poslední skladbě “See You Dancin“ nejde o nic jiného, než o pompézní, až kýčovitý house, plný letních rytmů a pozitivní nálady. Kolovrátkový systém však i zde Juniorovi vychází na jedničku a musí se mu nechat, že prostě umí vytěžit z minima maximum. Kdyby váš nezasvěcený známý pořád ještě nevěděl, co že je to ten house, pusťte mu “See You Dancin“. Určitě se mu tato skladba stane návykovou. A pozor! K vinylu navíc jako speciální bonus vyšlo i přiložené CD! Hudební ukázka

Layo & Bushwacka
Ride The Train
Label: Olmeto Recordings
Styl: house, progressive house

Layo & Bushwacka Další ochutnávka z velmi povedeného alba“ Feels Closer“ dvojice Layo & Bushwacka. Skladba “Ride The Train“ vychází v pořadí jako třetí singl a v originále se jedná o skvělý house, prošpikovaný kytarami a pianem. Co nás však na této desce zaujalo je remix od samotného Bushwacky! Ten skladbu oblékl do zajímavého progresivního kabátu. V povzdálí houpavá basa, v popředí electro motiv, jenž dává “Ride The Train“ novou a neotřelou tvář. Na piano a kytary tentokrát zapomeňte, jen se nechte unášet novým soundem, který tento remix určitě přináší. Doporučujeme! Hudební ukázka

Life of Crime EP
Label: Fetish Recordings
Styl: house, deep house
White Collar CriminalsSlavný návrat na label Fetish se teto partičce opravdu povedl, jejich nová deska je přesně ta věc, po které lidi šílí. První track “I've Said Enough“ je lehká předehra - jemně tepající beat pod příjemným a něžným ženským hlasem dokreslovaný trumpetami. Zato druhá “Comprende“ již nechává tušit rozjetou párty, znatelnější beat celou píseň hodně oživuje a nechává ji gradovat za lehkého nasamplovaného hlasu. Třetí “A Brighter Life“ je už temnější, převládá hutný beat, který tvoří hlavní část tracku. Soulful! Hudební ukázka

Captain Strikes Again EP
Label: Fetish Recordings
Styl: deep house

Joey YoungmanTenhle deephouseový "hitmaker" připravil opět deepovou lahůdku, má 3 tracky a je dokonalá! Kdo nevěří, ať si poslechne. První track “One Thousand Words“ se již stačil zabydlet na deep houseových parties, jde totiž o pěkně našláplou věc s filtrovaným disco náznakem, ovšem celá skladba jede hlavně na velmi výrazném beatu. Druhá “Tongue Twister“ je velice příjemným potěšením pro ucho. Funky laděná, s pěkným ženským vokálkem a prvky uk garage. Poslední “Mas Cuica“ trochu vyčnívá z řady, což samozřejmě není vůbec na škodu. Jde o líbivý a taneční deepový track s latinskými rytmy. Doporučujeme! Hudební ukázka

Michael Burkat & Lars Klein
A Place Called Nowhere EP 3
Label: Bound
Styl: techno
Michael Burkat & Lars Klein Studiová spolupráce dvojice Michael Burkat & lars Klein vyústila před časem v album nazvaném “A Place Called Nowhere“. Fandové syrovější podoby techna se tak konečně dočkali a jako odměna za jejich trpělivost vyšlo toto album v dalších, třech samostatných částech. Poslední “trojka“ vychází právě teď a dočkáte se na ní mluvených inter jako“Pride“ a“ Harmony“ a skladeb “Something Done In The Name Of Discipline“, “Green Eyed Lady“ a “As We Continue On An Endless Journey“. Všechny kousky představují vrcholnou formu těchto producentů a proto by nikomu deska neměla za žádnou cenu uniknout. Hudební ukázka

Mary J. Blige
Reflections - The Journey
Label: Geffen
Styl: hip hop, r´n´b
Mary J. Blige Dne 12.12.06 vyšlo album pětatřicetileté zpěvačky Mary J. Blige “Reflections The Journey”. Tímto albem překročila pomyslnou čáru její kariéry a postoupila o velký kus vpřed. Vybrané skladby, které se zde objevují, přesně mapují nadání, které Mary J. Blige již tolik let předvádí a to nejlepší z rhytm and blues a hip hopu. Sebejistým hlasem Mary J. Blige prorazila i brány prestižních hudebních cen Grammy a to hned v osmi kategoriích , podobně tak devět prvenství v letošních Billboard Music Awards. Novinku “We Ride” doprovázejí na albu skladby jako “Be Without You” nebo “No More Drama”. 40 milionů alb, takové je stávající číslo prodeje “ Reflections The Journey”, které by si neměl nechat ujít žádný z posluchačů kvalitní black music. Hudební ukázka

Snoop Dogg
Tha Blue Carpet Treatment
Label: Geffen
Styl: hip hop

Snoop Dogg Albem “Tha Blue Carpet Treatment” navazuje na předchozí album “Rhytm and Gangsta”, vydané v roce 2004. Snoop Dogg jako vždy neponechává nic náhodě a na svém osmém solovém albu míchá jen ty nejlepší ingredience. Sevie Wonder, Ice Cube, The Game, R. Kelly, Damian Marley, Dr. Dre, Timbaland, Rick Rock, to je jen ukázka jmen, které se na tomto albu podílejí. Vizitkou pro toto album je i fakt, že hudební kritika toto album označila jako nejlepší hudební počin roku a to od Snoopova debutu v roce 1993. “Vato” feat. B – real nebo “Candy (drippin´ like water)” se staly pilotními tracky tohoto alba a uvádějí Snoop Dogga opět v tom nejlepším světle. Jednoznačně si toto album nenechte ujít! Mimo jiné Snoop Dogg vyráží na European Tour 2007 kde znovu vystoupí s The Snoopadelics. Hudební ukázka

Recenze připravily Ondra, Šárka a Tera. Veškeré info dostaneš na emailu ondra@djshop.cz