Techno Masters a premiéra Hardstylu v Čechách

Techno Masters a premiéra Hardstylu v Čechách

08. 01. 2008  |  Autor: Honzin  |  Komentáře (31)
Peklo na Zemi, tak by se dala charakterizovat párty, která se udála poslední víkend v minulém roce v KC Karlov v Benešově u Prahy. Showtek k nám až z Nizozemí konečně dovezli to, co v českých luzích a hájích velmi dlouhou dobu chybělo. Vývozním artiklem byl někým zatracovaný a jinými milovaný Hardstyle.
Poslední party v minulém roce
Osobně jsem na tuto party vyrazil posledním rozumným spojem z Prahy, takže na místě jsem byl těsně před dvanáctou hodinou. V tu dobu byl za DJ´s pultem na mainstage Ortin Cam. Jelikož techno nepatří mezi styly, které bych vyhledával, tak jsem nevěděl, co od tohoto DJ očekávat. Vesměs mě v závěru jen mile překvapil jeho vývoj setu. Ale jak už jsem říkal, tomuto stylu se nevěnuji, tak ani nevím, které skladby zazněly. V průběhu jeho setu jsem si prošel mě dobře známý KC Karlov a obhlédl jsem kde co mají. Uvítal jsem merchandise v podobě stánku s deskami a stánku s oblečením. Ceny na barech mě poněkud po dlouhé době opět vyvedly z míry, ale nebyly zase až tak neúnosné. Na druhé Numark stage v tu dobu hrál TinTin svůj energií nabitý set. Dále se na této stage představil Dan Cooley, Crossryders, Thomas Coastline a Real One.

techno masters
 

Vydařený vánoční dárek
Čas se pomalu nachýlil k půl jedné ráno a to neznamenalo nic jiného než začátek hlavního času na mainstage, který byl vyhrazen bratrské dvojici Walta Jenssena a Sjoerda Jenssena, známé pod jménem Showtek. To, co předvedli během jejich premiérového vystoupení na našem území, jsem opravdu nečekal. Nejenom, že přijeli prezentovat své první album (toto album vlastní i podtitul prvotina na této scéně) Today Is Tomorrow, ale přidali i pár nových tracků a jednu předělávku z let minulých. Celou svoji show odstartovali jejich vokálem ''Braincrackin, place wreckin' All the way to bitch smackin'
Braincrackin, place wreckin'' z nabitého tracku Braincrackin ( 2007 edit), následovala hodina a půl smrště energeticky pumpujících tracků, některé z nich dokonce podpořil Duro s mikrofonem v ruce. Z jejich vlastní produkce dále zaznělo Shout Out (Donkey Rollers Rmx), No Harder, Early Soundz, Today Tomorrow. Neopomněli ani hymnu Defqon One festivalu Colours Of The Harder Styles či anthem k jejich X - qlusive Showtek We live for the music. Potěšila i předělávka Wonderful Days v jejich remixu Charly Lownoise and Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix). Celou svoji show ukončili snad jednou z jejich nejznámějších skladeb a to Showtek - Fuck The System, při které se Duro zmocnil naposledy mikrofonu a podpořil tento výborný track svým hlasem. Při I live for the weekend, I live for hardstyles, I live for “Hardstyle” baby nebylo možné přeslechnout první řady, jak křičí  tato slova. A to byla pomyslná tečka za tímto večerem pro mně.

showtek

Showtek - FTS lyrics:
 

Ey yo, 1-2 , 1-2 - Yo, hehe!

This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at partys, from 9 till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feelin' high, gettin' loaded
- or take some pills and go to La La Land.
Spendin' all my money on dope and extreme high price tickets.
But in the end, it's all worth it.
I like to live in my own world. Fuck regular life! Fuck the '9-to-5' job!
I'm totally enjoyin' every moment, every hour, every minute.
Thats what I do at fridays and saturdays. Why should I take life so seriously?
I just want to do, what I like to do! Be far from reality, 'cause I can't stand society!
It's my own world, I just want to hear the music.

I think the whole system fucking sucks.
everybody's working their fucking ass up during the week,
getting totally fucking stressed out - So what's wrong, and what's right?
I live for the weekend, I live for hardstyles, I live for hardstyle baby!
Come on! Let's go! 

 
Závěrečné zhodnocení
V celém setu jsem nespatřil jediné hluché místo. Jediné, co uškodilo, bylo to, že neokoukaný hardstyle moc lidí zatím nezná a jestli z celkového počtu cca 1500 clubberů přišlo podpořit Showtek tak 70, tak to možná ještě budu přehánět. Zaslechl jsem z jedné strany, že Showtek je komerce. Ale co je komerce? Komerce je to, že vydali svoje album, které je známé mezi pár jedinci přívrženci tohoto stylu. Showtek na domácí půdě stihli během několika mála týdnů vyprodat jejich X - qlusive v Heineken Music Hall o kapacitě 6.000 a u nás pochybuji, že pátek byl vyprodaný. Zatím mě domácí scéna neustále utvrzuje v tom, že na party tohoto ražení zatím nepřišel čas. Organizace byla zvládnutá dobře až na šatny, které již v době mého příchodu byly plné. Dále potěšilo otevření i horních ochozů nad mainstage. Černý bod by si zasloužily toalety, i když za to jsou i z části zodpovědní sami návštěvníci. Jinak celá akce se myslím povedla velmi dobře.
 

Klady
- Premiéra hardstylu na našem území
- FTS

Zápory
- Nedostatek nealka po 4. hodině ranní
- Nedostačující šatny

Hodnocení
Showtek 10/10
Zbytek party 8/10

Showtek Tracklist
01. Showtek - Braincrackin' 2007
02. Hunter - I Shot The Blender
03. Southstylers - Crystal
04. Showtek feat Mc DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Rmx)
05. ID
06. Showtek - No Harder
07. T4T4NKA - Let's Rock
08. ID
09. Showtek - Early Soundz
10. Showtek - Today Tomorrow
11. Lowriders - Don't Get Back
12. The Kgb's - Superdisco (Technoboy Remix)
13. Showtek - Colours Of The Harder Styles
14. Dutch Master - Get Up
15. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
16. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
17. ID (New Showtek? - Showtek & Dv8 - Hold us back?)
18. Showtek - We live for the music (X - qlusive Showtek Anthem)
19. Charly Lownoise and Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
20. Showtek - Fuck The System

INFORMACE K HUDEBNÍ AKCI

TECHNO MASTERS

Pátek 28. 12. 2007
Vstup: Předprodej 329 Kč, na místě 399 Kč
Vystupují:
Showtek, Space Djz, Sven Wittekind, Ortin Cam Agent, Jamal Djs, Dan Cooley, TinTin, Crossryders, Real One, Thomas Coastline
Další informace
31 KOMENTÁŘŮ
DISKUZE
Jméno:
Email:
Titulek:
Text:
Zadejte číslo 144:
pasta
06. 02. 2008 | 18:40:14
+0 | -0

Showtek vs. ČR

jak už tady bylo zmíněno češi nejsou pro něco takovýho stavění. tady všichni znají jen Gotta, Bílou, Scootera a podobný sračky. takže tahat sem kvalitní nebo tvrdší hudbu nemá cenu, prostě náš národ podle mě stojí za h.... .mě osobně velice mrzí že jsem na Showtek nebyl ale asi bych tam kvůli čechům kteří se neumí bavit, nešel. skákat tam mezi pár příznivcema téhle hudby nemá cenu. to radši zajedu do německa kde to má opravdu úroveň a kde je tísice fanoušků kteří to umí ocenit. hlavně mě pobavilo téma že je to laciná a jednoduchá hudba. kdo se v tom trochu orientuje a nesedí jen na prdeli ví, že něco podobnýho složit není žádná prdel. ale pokud to tady všichni páni kritici umí tak ať to uploadnou a hodí sem link rád si poslechnu jejich nelacinou tvorbu. čusek
korinek
11. 01. 2008 | 13:49:05
+0 | -0

Ondra F.

Ten Cosmic 2006 byl super: Byl tam i Saunderson a Atkins ... je pravda, že jsem měl napsat spíš "plný" Roxy než "narvaný" :-) Ale bylo vidět, že se všichni dobře bavili. Teda ale odejít z Millse na neurofunkovýho Eda, styď se :-). Já dřív DNB poslouchal hodně a i když Ed Rush neuro vymyslel, tak pokaždý, když jsem na něm byl, hrál hrozně. To už je lepší cokoliv jinýho (State of Mind, Pendulum...). Youtube mi v práci nějak nejde, kouknu doma. Ale koukal jsem, že to jsou Beastie Boys, to asi nebude HS vid :-) ... Každopádně doufám, že přijede ještě k nám nějaký HS DJ v roce 2008. Sensation Black nebo akci podobnou Qlimaxu tady čekám až za pár let.. jestli vůbec ... gabber asi nikdy :) ... i když ta HC scéna plná pozérů, ketaminovejch mantáků a smažek tu má širokou základnu ... jenže pro ně je gabba jak diskotéka pro technaře :-) ... ale neodpověděl si mi teda jaká hudba je teda ta dobrá pro tebe... minimal?
Ondra F.
11. 01. 2008 | 13:18:22
+0 | -0

you know me

Tyyyy joooo....Si mě docela překvapil,se svýma znalostma...O tom že by se tu minimal (myslím kvalitní muziku) neprosadil jsem neříkal ani slovo ..viz subsist (teda jeho minimal mě tam zrovna nenadchnul) na svojšicích,Kieran na summeru (tak ten mě připad hodně v pohodě) a čirou (teda kdo ví) náhodou na Magdě jsem byl také a Roxy mi sice nepřipadla narvaná,ale zasejc mi připadlo že ti lidi tam veděli proč a na co tam jdou a ty ostatní se mohli něco přiučit (nějakým zpuusobem se třeba změnit)..a mills..na chvíli jsem musel odejít na eda rushe,ale jinak chvílema hrál hodně moc originálně (progresivně) a zábavně...A Nýl ?Toho bych chtěl slyšet jak prase,,a jestli sis ho tam Ludvo neprosadil,tak seš u mě mrtvej Homolka........ :-D

http://www.youtube.com/watch?v=6NdAUnnU9Ac

(Ty si ze mě děláš prdel s tím hardstylem vid???)
korinek
11. 01. 2008 | 09:14:19
+0 | -0

Ondra F.

za znalce se nepovažuju, ale tvůj názor na HS ti rozhodně neberu ... mně se to líbí hodně a taky je to moje věc :-). Zas na druhou stranu ale musím nesouhlasit s podobností Technoboye a DJs Ewa & Washek. Moc nechápu, kam směřuješ tím názorem, že chce Technoboy řev. Já ti ho ukazoval kvůli atmosféře a jako lepšího reprezentanta HS než jsou Showtek. Jo Aphex Twin je jako obrázek :). BTW: hoppeři nefetujou, ty akorát hulej trávu ;-) ... spíš jsem se o nich zmiňoval jako tak všeobecně, protože to je sorta lidí, kterou fakt nemusim ... a taky jim to neberu :-) ... a která hudba teda není nudná?

||||||: dodatek ... nemyslím si, že by se tu minimal neprosadil ... viz účast lidí ve Svojšicích na Millsovi nebo na Mácháči 2007, narvané Roxy na Magdě atd atd .... ale HS scéna tu není ani v plenkách .... podle mně prostě češi nejsou typem lidí, kteří by chtěli zkoušet pořád něco nového... vyhovuje jim to jejich zajeté a to je škoda .... všechno nové potom trvá dýl, pokud se vůbec prosadí .... třeba když na Cosmicu 2006 byl Neil Landstrumm, tak šla většina lidí taky na jinou stage ... neříkám, že by Neil byl zrovna nováček :-), ale hrál něco, s čím většina těch lidí, co tam byli, neměli moc zkušenosti, tak šli radši jinam, než aby to zkusili .... a takhle je to se všim u nás, ne jen s hudbou ... ale to je jen můj názor :-) čau
Ondra F.
10. 01. 2008 | 23:27:06
+0 | -0

For all

právě že nejsme opožděný a neprogresivní....potom zamrzí když sem někdo přitáhne (jak říká člověk pravděpodobně znalý této scény) odpad hardstyle a ještě k tomu na akci s názvem Technomasters(do té naší málé vesničky,střediskové).každopádně jsem díky této diskuzi zjistil spoustu věcí o hardstylu a jeho interpretech a musím říct,že je to prostě.....SORRY,ale je to nudný odpad...A to že technoboy chce smích,řev,atd..To chce i Eva a Vašek...Ale ten onen opravdový a tolerantní pohled,podle mě prezentuje například Aphex Twin (jakože jeden z mála tak pěkně vizuelně zpracovaných) a takových lidí je třeba si vážit,protože jestli chceš,mohou ti pootevřít dveře někam,mnoo,do říše divuu??!??.......když chceš teda,jinak mě ber jakože namyšlenýho sfetovanýho progresif-hip,hopera............ :-D
korinek
10. 01. 2008 | 22:22:00
+0 | -0

Ondra F.

nevíš co je bižuterie ? :-) ... přece každej správnej hopper musí mít co nejtlustší řetěz a ty děcka na to nemaj, takže kupujou klumpy :) ... jen spíš nechápu, proč sem pořád taháš to puta madre, když je to prostě odpad hardstyle ... nic jinýho

mrkni třeba na tohle: http://www.youtube.com/watch?v=huEljRAJO98&feature=related

a to prostě jen náhodně vybírám ... všechno je snad lepší než puta madre :-D ... prostě pořadatelé tý benešovský akce vybrali ty nejslabší HS DJs, ale nic proti Showtek... taky je to prostě hudba :-)

IIIIII: souhlasím, že se guetta líbil .. a právě o tom to je ... na SW byla většina diskantů a dylinek, který šli prostě jen na velkou diskotéku ... já šel na kvalitní trance, to je rozdíl :-) ...

Musím rozhodně ale vyzvednout M. Buriana, ten zahrál na SW opravdu skvěle... což je u něj v poslední době standard :)
IIIIII
10. 01. 2008 | 20:02:58
+0 | -0
MYSLIM, ŽE KDYŽ SE V ČECHÁCH HS NEBO TŘEBA MINIMAL NEPROSADÍ, NENÍ TO CHYBA NÁS ČECHŮ, KTEŘÍ JSME OPOŽDĚNÝ,NEPROGRESIVNÍ ANEBO TAK PODOBNĚ JAK SE PÍŠE V DISKUZÍCH. PROSTĚ SE NÁM TO TŘEBA JEN NELÍBÍ. TO BUDE ASI TA HLAVIČKA NA HŘEBÍKU.



A POKUD SE NĚKOMU LIBÍ TŘEBA TEN GUETTA , TAK CO ŘEŠIT, JE TO JEHO VĚC. PODLEMĚ SE V SAZCE NA GUETTU BAVILA VĚTŠINA LIDÍ.



JINAK SROVNÁNÍ ŠOUTEK SE SKŮTREM JE DOST ČASTÝ U HODNĚ LIDÍ, A NA TO SROVNÁNÍ MAJÍ TAKY PRÁVO. A NEBUDE TO ASI NÁHODA. PODOBNOST TU PODLE MĚ JE.
Ondra F.
10. 01. 2008 | 19:35:59
+0 | -0

for kor.

bižu-řetěz .....co to je???šak v čem já chodím doma nejradši..no řekni...v teplákách....... :-D je to prdeel hochuu tohle je video tyydne už jsem se dlouho tak nezasmál http://www.youtube.com/watch?v=JuOR4QRBPyk

senzační PUTA přijel až z dalekého mexika.... :-D scooter style rulez...

Já myslel nejdříve že ten PUTA je tam ze srandy..Ale asi to mělo bejt drsný...

hele kdo to je vlastně ten PUTA??? já se v tom neorientuju tak dobře....

ale asi někdo kdo ví,jak se věci mají.....tipuji
korinek
10. 01. 2008 | 18:10:18
+0 | -0

Ondra F.

už máš tu kšiltku? chtělo by to ještě pořádnej bižu-řetěz na krk a tepláky s rozkrokem u kolen :-)
Ondra F.
10. 01. 2008 | 17:25:20
+0 | -0

for MUZZY

Jak tady muže někdo v jednom prispevku, vedle Showteku a Scooter zaroven priradit Aphex Twin--------JAK VIDÍŠ TAK MUUŽU---ty bys to zakázal??nebo se snažíš dělat chytrýho?nebo si snad myslíš že když sem namátkově hledal podobnej skuutr a šowtek,tak se mi tam náhodou připlet aphex? :-D ...A nemá to třeba nějaký skrytý význam?......! PS slabsi odruda Prodigy---TOTO ONDRA NEŘÍKAL......muzzy
Muzzy
10. 01. 2008 | 16:07:48
+0 | -0
nejak se v ve stylu HC nevyznam a Scooter neposloucham ale jak tady muze nekdo v jednom prispevku, vedle Showteku a Scooter zaroven priradit Aphex Twin a jeste o nem napsat (v jinem prispevku) ze mu to prijde jako slabsi odruda Prodigy tak to vazne nechapu. To jsou jak hrusky s jabkama a melounem dohromady. To je jak kdyby jsi daval dohromady Nine Inch Nails a Evu a Vaska...nevybirej namatkove uvedom si zo hazes do jednoho pytle...JBY
korinek
10. 01. 2008 | 12:08:42
+0 | -0

jan - guetta

ja vím, to chápu, ale všichni ostatní djs byli v pohodě a jen tenhle tam byl jak pěst na oko ... myslím si ale, že i bez něj by byla Sazka plná tak jak byla ... ale kdybych pořádal takovou akci já, tak bych taky chtěl záruku, že se zaplní a povede ... viz. neúspěchy agentury Clear Vision s Amazing City, posledním Cosmic Tripem atd ...
jan
10. 01. 2008 | 10:58:06
+0 | -0

korinek

Sensation preci zdaleka neni jen o hudbe :o) Je to financne narocna akce a Guetta je hold castecna zaruka komercniho uspechu. Myslim ze se to da pri teto akci tolerovat :o)
korinek
10. 01. 2008 | 10:13:44
+0 | -0

jan

aha, tak to je škoda ... odbočím: ještě bych si chtěl postěžovat na davida guettu, což je DJ, který ve mně vaří krev ... pokud bude na SW, tak tam ani nejdu ... na minulé SW v Sazka Aréně se postavil doprostřed zvedl ruce, jak kdyby si připadal, že je největší borec na světě a začal hrát Red Hot Chilli Peppers ... jsem myslel, že po něm hodim aspoň botu, když už jsme tam neměli žádný zbraně. Kdyby to aspoň nehrál takovou dobu... jenže on pak ještě dál pokračoval ve "sračkózním" duchu, takže jsem šel domu a neviděl ani buurena ani van dorna ... guetta je prostě debil, jenže těm dylinám s kruhovejma naušnicema a vytékajícíma pupkama se jeho hudba líbí, takže co se dá dělat ... pokud ho dá ale Kučera na SW, tak se tý akci obloukem vyhnu ... chodím se bavit a ne nasírat :-) Má někdo podobný názor?
jan
10. 01. 2008 | 09:28:18
+0 | -0

korinek

Scot tam jaksi vymekkl a zadna velka premiera HS se tak nekonala :o)
korinek
10. 01. 2008 | 09:11:41
+0 | -0

scot project

jan: byl jsem, ale přiznám se, že jsem scota nestihl :-D jen jsem očekával, že hrál podobně, jako na SB loni v Amstru, kde jsem vydržel celou akci ... ještě navíc, když united music prezentovali scota jako premiéru HS v ČR...
jan
09. 01. 2008 | 23:18:49
+0 | -0
Premiera hardstylu v podani Scot Projecta na Transmission? Kamo timhle rcenim jsi snizil vse ostatni co tady pises.. evidentne jsi na Transmission nebyl..
korinek
09. 01. 2008 | 23:10:39
+0 | -0

chjo

Napíšu to trošku v ostřejším duchu, aby to i ti nejméně inteligentní pochopili (tím se ale nechci nadřazovat):

pokud berete jako nejobjektivnější reprezentanty hardstyle showtek, tak potom skoro i lituju, že sem píšu ... ještě navíc si myslím, že zrovna skladba puta madre je od nich opravdu ta nejhorší ... navíc nechápu, jak může být nějaká akce v prdelákovicích označovaná jako premiéra hardstyle v čr, když nedávno byl scot project v sazka areně na transmission 4 ... to ale asi autorovi uniklo, to na venkově zřejmě nemají :-). Pokud si chcete na hardstyle udělat objektivní názor (podle mně v lepším světle) můžu doporučit spíš DJ Luna, DJ Dana, The Prophet, Outblast .... podle mně je to skvělá hudba, ale musí se umět ... což v případě dua showtek není úplně ono... srovnání se scooterem ale taky není zrovna na místě ... ale ono je to vlastně fuk ... kdyby přijeli třeba gabba - angerfist nebo neophyte, tak by se tady zas vyrojila spousta debílků s názorem, že je to ještě rychlejší scooter než tu byl posledně v podání showtek ...škoda, že se tu asi hardstyle neprosadí ve větší míře, protože podobných názorů, jako si tu čtu, bude asi víc...naštěstí Holandsko není tak daleko... naražte si radši kšilty a běžte na fifty centa... tam nic nezkazíte a frčí to tu ;-)

LUNA:

http://youtube.com/watch?v=MPsENiig0t4&feature=related

nebo tady hned jak dohraje Yoji Biomehanika, tak od 2:00:

http://youtube.com/watch?v=_tZUx7tjB3Y

black identity (prophet mix) http://www.youtube.com/watch?v=3QSnJP7DV4M



na akcích o 100% lepší...
Ondra F.
09. 01. 2008 | 20:53:04
+0 | -0

hehe

moc hardstylu jsi zřejmě neslyšel ---to je svatá pravda....a to videjko šowtek a scooter jsem vybral uuplně namátkově,tak abych ukázal tu celkovou podobu,muziky a vystupování,jinak jejich produkci nesleduji...... :-D

ty protagonisti v klipu jsou mi silně nesympatický ----ale nepoviidej,já myslím že to jsou sympatáci :-D takovej povedenej chill-out kámo....... http://www.youtube.com/watch?v=HWI7C2q77B8
dance-girl
09. 01. 2008 | 18:37:17
+0 | -0

hardstyle

Stoprocentní souhlas se Škvárou. Asi nikdo o hardstylu neřekne, že to je kvalitní hudba, pravdou ovšem je, že někdo si na tenhle styl výborně zapaří. A když má člověk chuť si pustit něco, co má hloubku, tak sáhne například po albu Buriala (na který si zase nezapaří, ale to už sem nepatří...).
Sq4Raa
09. 01. 2008 | 18:12:05
+0 | -0
A eď koukám, že jsi t vůbec nepsal mně :-). No, na situaci to nic nemění, akorát bych tu mohl přestat spamovat. :-D
Sq4Raa
09. 01. 2008 | 18:08:30
+0 | -0

add: aphex twin - come to daddy

Tohle se třeba vůbec nelíbí mě. Fakt z toho nemám žádnej pocit, ty protagonisti v klipu jsou mi silně nesympatický a chvílema mi to přijde, jako slabší odrůda The Prodigy.
Sq4Raa
09. 01. 2008 | 18:02:50
+0 | -0
myslím, že jsi toho..... moc neslyšel, nějak jsem začal větu a zapomněl ji dokončit :-)
Sq4Raa
09. 01. 2008 | 18:02:44
+0 | -0
myslím, že jsi toho..... moc neslyšel, nějak jsem začal věu a zapomněl ji dokončit :-)
Sq4Raa
09. 01. 2008 | 18:01:13
+0 | -0
Obě videa samozřejmě znám. A nečekej, že bych byl naštvanej, nebo snad uznal, že máš pravdu. Ono totiž jestli chceš srovnávat koncerty Scooteru se Sensation Black, hardstyle s ´německou představou trancu´ a Puta Madre s Always Hardcore (což je mimochodem předělávka hardcorovýho tracku od Neophyte), tak se vůbec nemáme o čem bavit.

Samozřejmě měj svůj názor, ale myslím, že jsi toho a) nemáš pádné argumenty a b) moc hardstylu jsi zřejmě neslyšel.
Ondra Filuta
09. 01. 2008 | 16:55:18
+0 | -0

you dont know me

No chlapče,já nic takovýho neříkal,jakože showtek jsou mediální hvězdy :-) to by nám tu v čechách ještě chybělo....neděs... Kam jsi dal uši?A oči?Vždyt ta podoba se scooter je víc než slyšitelná.....doporučuju ti párkrát shlédnout tyto dvě videa...jestli je toto podle tebe něco co by se měl s.át do česko-slovenské elektronické progrese,tak to upřímně nechápu (nic víc)..tak koukej 1.toto jsou vidlo disco techno SHOWTEK (Podle spousty lidí prej mazec,hlavně že si to užívaj :-D) .. http://www.youtube.com/watch?v=JuOR4QRBPyk

a tady tvrdáci (hard) scooter........

http://www.youtube.com/watch?v=ygWV__SMt7M&feature=related

chápeš to konečně??prostě bud tolerantní a uznej že mám pravdu.DJOJ AGENTOJ SE PROSTĚ ZAČALA (částečně!) LÍBIT MUZIKA TIPPU SCOOTER NO,A COO??? JE TO JEHO VĚC NEE??KAŽDEJ SE NĚJAK VYVÍJÍ,NEE?Já jen uvádím věci na pravou míru..a doufám že to někdo ocení...sám v sobě..prostě zrovna mi připadlo v pohodě vyjádřit se k tomuto..

tady přidám jedno funky video..dle mýho gusta,které se celkem hodí..k tomuto http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0 SLEDUJ VŠE POZORNĚ.. A hlavně bud naštvanej ;-D
Sq4Raa
09. 01. 2008 | 16:44:46
+0 | -0
Jde o to, co od hudby očekáváte. Já v hardstylu žádné hluboké myšlenky a geniální lyrické sekvence nehledám. Je to prostě řežba. Až budu chtít nějakou rozmanitost, poslecnu si jiné žánry. Nemusí se vám to líbit a neříkám, že je to bůhvíjak náročné na poslech, ale Scooter to není.
jan
09. 01. 2008 | 16:25:56
+0 | -0

showtek

Tak nejak souhlas s Jedim. Tzv Hardstyle alias Scooter je neobycejne jednoducha hudba, velmi snadno predvidatelna apod. Fanda elektronicke hudby a vubec elektronicka scena by se mela spise posouvat a prekonavat stale "narocnejsi" hranice. Tohle je pro me vraceni se na uplny zacatek :o(
Jedi
09. 01. 2008 | 16:14:24
+0 | -0

Showtek

Na tuhle párty jsem záměrně nešel a to právě kvůli Showtek. Kdo si totiž neposlech jejich ukázky na webu a pak vyrazil do Benešova, asi se v mnoha případech nestačil divit a zklamání z něčeho tak laciného se tak stalo trpkou realitou. Mám z toho takový pocit, že tento tzv. "hardstyle" je pouze variací na už opakující se trance a tak přichází další směr, který mě osobně nejenže neinspiruje, ale jsem z něho znechucený. Tady mi přišlo srovnání se Scootrem docela trefný. Nicméně každý to máme jinak, tak ať je skvělý muziky pořád dostatek.. ;)

09. 01. 2008 | 15:12:37
+0 | -0

For Back Again

Srovnavat Scootery se Showtek je jako cpat jablka mezi hrusky. V hlavnim case dat Showtek byla Agentova volba proc taky ne na vlastni party. Showtek a medialni hvezdy, boze kde to jsme ach jo, welcome in CZE :(. No ono se privest po x-te Space Dj, je velmi dobrym tahem, ale aby scena byla o jednech a tech samejch tvarich to take neni ono. Na party si najde kazdy cestu sam a kazdy si udela obrazek...ja sam si myslim TMv2 s Showtek byla velmi zajimava po vsech strankach, treba ja o navstevnicich techno party jsem si behem chvile udelal vlastni usudek, hned bylo videt ze hardstylu nejsou proste a jednoduse otevreni a akorat tvrdili ze je to cele medializovane a komercni. PEACE
Zobrazit další komentáře   >>
SOUTĚŽTE
SOUVISEJÍCÍ OBSAH
TIPY NA ZAJÍMAVÝ OBSAH
REKLAMA   |   KONTAKT   |   ARCHIV   |   FESTIVALY 2024   |   RSS
ISSN 1801-6340, © Copyright Poslouchej.net 2003-2012
Webdesign a grafika