FAQ    Hledat    Seznam uživatelů    Uživatelské skupiny
Registrace     Přihlášení Soukromé zprávy


 HRANÍ Z PC (Ableton, Final Scratch apod.) « Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma » 
Dj Hosťas
čt květen 31, 2012 8:26 pm
coal-live.cz
Zdravím Vás. Můžete mi prozradit kde na stránce coal-live.cz najdu nějaké to video jak pracovat s Abletonem?? Jsem úplný začátečník a jak se říká tak sem z toho jelen Smile. Díky.
dmitry
út březen 08, 2011 9:16 am
X1
Ahoj, mam na prodej uplne novy, nerozbaleny kontroler X1. Perfektni pro ty co hrajou z Traktoru, ale skvele se hodi i napriklad k Seratu. Je k tomu i zaruka.

Zajemci, prosim piste na dmitrij.malysev@gmail.com, tam se domluvime i na cene.
DF
čt září 16, 2010 10:03 am
2paveell
leze z toho wav, muzes treba timhle >

shuangs-wav-to-mp3-converter
coallive
po září 13, 2010 8:04 pm
Český manuál pro Ableton live
Na Strankach www.coal-live.cz je nekolik manualu a videa v cestine o Ableton live.
coallive
po září 13, 2010 8:03 pm
Český manuál pro Ableton live
Na Strankach www.coal-live.cz je nekolik manualu a videa v cestine o Ableton live.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
finch
po červen 21, 2010 9:46 am
@paveell
co z resona leze? jakou priponu to ma?
Rumcajs23
so červen 19, 2010 12:46 pm
Evolution UC 33e
Koupim midi kontroler Evolution UC 33e do 4000kč.
Tel:722523726
Rumcajs23@seznam.cz
Granat Kontamine ss
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
paveell
út červen 08, 2010 4:15 pm
nevite nekdo jak z reasona prevedu hudebni soubor do mp3?
Smile
Anonymní
po červen 07, 2010 7:11 pm
ableton
nevite jak mam postupovat pri formatu disku jesli si bude ableto.com pamatovat moji autorizaci nebo jak mam postupovat?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PepPe
čt březen 18, 2010 8:12 pm
M-audio fast track pro
Má někdo zkušenosti s touhle externí zvukovkou?? Nejde mi přes ní nastavit 2 kanál u mixáku.
Tomcek
po únor 22, 2010 9:33 am
Traktor
Cuzz,