Recenze alba Maria Ranieriho "Anti-religious"

14. 10. 2005  |  Autor: erow  |  Komentáře (0)
Již dnes proběhne další díl Antistaticku z podtitulem Catepillar a jako hlavní hvězda večera vystoupí Mario Ranieri! V tomto článku si můžete přečíst recenzi na jeho nové album.
SINtro“ je novou, mistrovskou vlnu Rakouského Hardtechna, jehož jedním členem je i Mario Raniero. Zni, jako by hrál živě jen na harmoniku a posledním vzorovým dílem ve Schubfaktoru „Freude am Leben“. Emoční klávesy, řetězce a typický hlasový kodér jsou tou hlavní části „Antireligious“, kterou může každý letos slyšet. S tímto trackem Ranieri vytvořil fantastický song, který je proti náboženství. Perfektní směs emocí a hudby, která byla kdy vytvořena. Hlavní část "Burn your church! Free your mind!" je introvertně tajemným mystickým loopem. Tento track také obsahuje hodně hlasitých zvuků a deformačních efektů. Velmi hluboký úder do bubnu a basový tón nejsou jen dohořívajícími kostely – ale také dohořívajícími tanečníky, kteří definitivně osvobodí svou mysl. Typický styl Ranieriho! „Call me heretic“ je pro jistotu opravdovým hlavním trackem této desky. 7 minut nejtvrdšího techna, které jste kdy slyšeli. Začíná jemným úderem, pak větším a tvrdším, mohutným rámusem a přechází do exploze s více basy. Doprovázen hlasitou frekvencí celého tracku dokáží, abys odhodil svůj vztek! Ruce vzhůru! Používá deformované zvuky a krátné části základů originálních písní, Xenex jde vpřed v tomto remixu nazvaném „Anti-religious“. Xenex je rozhodně nově vznikající umělec v Rakousku a Ranieri mu dává šanci udělat první vydání s Schubfaktor 8. Celá deska byla stříhána a zvládnutá Curvepusherem ve Velké Británii. To je záruka vysoké kvality!

TRACKLISTING:
A1) SINtro
A2) Anti-religious