Krátké recenze hudebních novinek

Krátké recenze hudebních novinek

11. 03. 2007  |  Autor: Ondra  |  Komentáře (0)
V internetovém obchodu Djshop.cz se objevilo několik hudebních novinek, které jistě stojí za pozornost. Přečtěte si recenze ze stylů tech house, house, techno, drum and bass, hip hop. Horkým tipem je pak double vinyl vydařených tech houseových remixů: The Timewriter - Resensed Versions part. 1, či d´n´b kompilcae “Future Sound Of Tokyo“ od labelu Hospital.
The Timewriter
Resensed Versions Part One.
Label: Plastic City
Styl: tech house, house

The Timewriter DJ a producent Timewriter patří bezesporu k tomu nejlepšímu, co Německá houseová scéna může v současné době nabídnout. Je také pravda, že se na podobnou „kompilaci“ už nějakou tu dobu čekalo. Double vinyl (vychází na prestižním tech housovém labelu Plastic City) tak obsahuje osm remixů na Timewriterovi nejlepší skladby. Remixéři, kteří se tu po boku Timewritera objevují jsou například Dave Spoon, Ian Pooley, Rulers Of The Deep, Terry Lee Brown jr. a další. Jméno Timewriter bylo vždy zárukou vysoké kvality a pokaď patříte mezi fandy inteligentní a poctivé house music, tenhle double vinyl by vám neměl za žádnou cenu uniknout! Hudební ukázka

Swirl People
Swirl It Up album sampler 1
Label: Aroma
Styl: house, funky house

Swirl People Téhle Belgické partičce, kterou možná znáte i pod jmény jako Swirl Peepz, Cozy Creatures, Different Noodles a Tiger Sprouts, se teď dost daří a tak vydává rovnou dvě desky na pokračování. Na tomto sampleru najdeme 4 tracky. První “The Greatest Time“ je happy houseová klubovka, pekně našláplá a určitě vám s ní bude pěkně do tance. Druhá “Ride The Pony“ je vcelku vtipný song s koňským klopýtáním, která už si stačila vydobýt přídomek "koňský song". Je to spíše beatová linka doplněná klapotem podkov, jednoduché, ale působivé! Třetí “Hot 'n' Stuffy“, je veselá, hodně basová věc s disco efekty, která rozhodně zaujme. Další “Luscious“ je moc příjemná funky vokálová věc, která navazuje jejich spolupráci s Ingrid Hakanson a jde o mimořádně povedený track. Hudební ukázka

Swirl People
Swirl It Up album sampler 2
Label: Aroma
Styl: house, funky house
Swirl People Dvojka “Swirl It Up album sampleru“ si co do kvality s její jedničkou rozhodně nemá co vyčítat a rozhodně nejde o trapné pokračování (viz americké filmy).První “Swirl It Up“, je 8 minutový track, jak sami autoři říkají " pro radost djům ", má trošku oldshoolový zvuk, ale s pevným beatem, který je bezpochyby zvukem dneška a snad i budoucnosti. Druhá “To The Restaurant“ je anglicko-španělsky mluvený track, který je starý již přes rok a vychází hlavně kvůli tisícům lidí, kteří si ji přáli. Tenhle latinskými rytmy oplývající track vás naučí i pár užitečných španělských slov! Poslední “Like To Boogie“ je opravdová pohoda nakonec, funky instrumentální track, to je správná třešnička na dortu! Hudební ukázka

Tube Tech & The Advent
Walk The Line
Label: Beatdisaster
Styl: techno, electro

Tube Tech & The AdventHity jako „The End“, nebo „Riders On The Storm“ zná asi každý. Má je na svědomí čtveřice producentů (J. Mundo, E. Sneo, U. Niegerball, Sven K), tvořící společně projekt Tube Tech. Na zatím poslední desku jejich labelu Beatdisaster si navíc k sobě přizvali ještě Cisco Ferreiru - techno / electro harcovníka a polovičku světoznámého projektu The Advent. Výsledkem jsou dva propracované tracky, pohupující se na hranicích techna a electra. Tvrdé beaty, kytarové samply a vocodérem upravené vokály, jaké znáte právě ze skladeb Tube Tech, doplňuje electronický motiv, přesně vystihující originální produkci The Advent. A Pozor! Na obzoru je nové album právě od Tube Tech. Doporučujeme sledovat naše stránky.
Hudební ukázka

Various
Future Sound Of Tokyo
Label: Hospital
Styl: drum and bass
Various Není asi nikdo, kdo by ve světě zlámaných beatů nikdy neslyšel o labelu Hospital. Jeho vrchní papá a ředitel nemocnice London Elektricity nás kromě svých počinů, už hezkou řádku let zásobuje těmi nejlepšími jmény z d´n´b scény. Většinou se jednalo o producenty z britského království, maximálně se pak ještě sáhlo po někom z Evropy. Nejnovější mini kompilace labelu Hospital však sahá dál než za Evropský kontinent. Konkrétněji zde uslyšíte čtyři producenty až z dalekého Japonska. Za tamní zlomenou scénu se představují T-Ak, Makoto, Sonic & Es9 a Pentagon. Veliké lákadlo, které by rozhodně nemělo uniknout vaší pozornosti. Hudební ukázka

Gwen Stefani
Sweet Escape
Label: Interscope
Styl: hip hop
Gwen Stefani Kdo by neznal naší Gwen. Ukřičená neurvalá sladká dáma nebo holčička? Ať už si Gwen Stefani pamatujete z No Doubt nebo z doby nedávno minulé v tracku "What You Waiting For?", musíte uznat že tahle holka se neztratí. O jejím novém albu už se to říct nedá. Málokterý interpret jde do extrému. V tomto případě mluvíme o jodlování v popovém hávu jeptišky. Leckomu se to muže zdát vtipné, leckdo si pomyslí cosi o podařeném marketingovém tahu. V průběhu celé desky se posluchač doslova provoní voňavým popem a to i s hostujícím N.E.R.D.em. Nutno dodat že ani ten úroveň alba nijak nepovznesl. Pozitivním faktem je, že svoje "pecky" toto album má a to spíše v první polovině desky.
Ať už je Gwen sebesladší, vosková image ji nesluší a postupem času se okouká. Posuďte sami na bookletu alba. Hudební ukázka

Pro poslech ukázek je nutné se přihlásit v internetovém shopu www.djshop.cz. Recenze připravili Ondra, Šárka a Tera. Veškeré info dostaneš na emailu ondra@djshop.cz.