Před páteční Dance Music Awards Final Party, která proběhne 10.4. v Prostoru Abaton, tu pro vás máme anketní rozhovor se žhavými kandidáty na úspěch v letošní anketě taneční scény. Podívejte se, jak odpovídali Lucca, Peet a Katcha.
Lucca
Co je u tebe nového?
V prosinci minulého roku jsem vydala svoje debutové album Reformation, které je v prodeji buď na Beatportu, dále tohle album licencovalo Sony a vydalo ji v Maďarsku, Polsku, a Asii (Japonsko, Malajsie, Singapore). Také se dá objednat přes můj web ve formě CD, kde je k dostání i mix všech mých skladeb tohoto alba. Začátkem března také pouze na Beatportu zatím vyšly remixy některrých skladeb, např od: Roberta Babicze, Pig & Dan, Funk D'Void, Reset Robot, Anil Chawla atd. A v současné době jsem na evropském turné k příležitosti vydání alba.
Kdo si myslíš že se stane Dj roku?
Může to být kdokoli, pravděpodobně Orbith, Ladida nebo může překvapit třeba Martin Gredner
Jak myslíš, že se letos umístíš? Přála bych si co nejlépe, to je jasný :o)
Půjdeš na Final párty 10.4. do Abatonu?
Mám ještě ten den party se Svanem Vathem, na kterou se těším již dlouho, ale snad se mi podaří na chvíli přijít i do Abatonu. Byla bych moc ráda.
Katcha
Co je u tebe nového?
Nově mě začal dost bavit dubstep a bass :)
Kdo si myslíš že se stane Dj roku? Lucka nebo Michal nikdo jinej mě nenapadá, to jsou taková tradiční jména, ne? :D
Jak myslíš, že se letos umístíš?
No tak předně na tohle fakt moc nemyslim, takže jako každoročně budu překvapena :D
Ale nehraje se kvůli umístění v anketě, ale protože tě to baví. A mě hraní baví moc! :D
Půjdeš na Final párty 10.4. do Abatonu? No asik ne protože to budu mít krapet daleko jelikož jedu hrát do Sarajeva a Osjeku.
Peet
Co je u tebe nového?
Minulý weekend jsme se vrátili ze Švýcarského Zurichu, kde jsme hráli v klubu X-Tra a na party přišlo 2500 party people a byl mega mejdan. Vynikající atmosféra, super zvuk, hromada světel a party jak má být. Pravděpodobně se jim naše hraní líbilo, protože jsme obdrželi email s poptávkou na další hraní. Tak z toho máme radost, akorát chtěli termín v květnu a my máme do konce září úplně plno a do konce roku 2009 volné pouze 4 soboty. Tak teď čekáme na jejich vyjádření. Tento weekend jsme v pátek hráli v Mnichově Hradišti v klubu Posilovna a návštěvnost přesáhla 900 lidí což nás příjemně potěšilo. Do klubu Posilovna jezdíme 4 x do roka a vždy se sem rádi vracíme. V sobotu jsme měli svou pravidelnou rezidentní party v ostravském klubu Fabric. Tady svou Dirty Dancing party pořádáme každý měsíc už 4 roky a vždy je perfektní atmosféra a full klub. Teď aktuálně chystáme naši Dirty Dancing party pro brněnský klub Fléda, kde budeme mít dvě zastávky. První 11.4 a druhá 23.5. Takže pořád se něco děje.
Kdo si myslíš že se stane Dj roku? Tak tohle je jako se zeptat, kdy už konečně začne jaro, dá se to tipnout, ale ale… V CZ je spousty talentovaných djs, ale není to bohužel jen o hraní, i tahle sféra se dá zařadit do business podnikání a tam platí mnohdy jiná pravidla a musí se makat i jinde než jen za pultem, myslím že celé to kolem hraní, ať už fotky z party,tiskovky, email systém, promo cd atd atd je neméně důležité jako práce za mixem a tohle si spousty českých djs neuvědomuje a bohužel jen hledá chyby jinde, ale to jsou češi myslím všeobecně. Na otázku Kdo letos? Snad někdo, kdo pro to dělá úplné maximum a takových lidí už zas tolik není, doufám že to bude někdo, kdo si to zaslouží a ocení se tím tak celoroční úsilí.
Jak myslíš, že se letos umístíš? Doufám, že to bude do první 50ky ))). Konkurence je veliká, tak uvidíme… Ale budu vděčný i za “horší“ umístění, protože hraní je můj mega ultra veliký koníček a ne zaměstnání a tak jsem rád, když se Dirty Dancing party líbí a jsou hojně navštěvované. To je nejlepší odměna!
Půjdeš na Final párty 10.4. do Abatonu? Ten den máme Dirty Dancing v pražském Duplexu a hraju od 01.00, tak se před tím určitě přijdu podívat.
Pátek 10. 4. 2009 Vstup: Předprodej 150, na místě 99/250 Kč
Vystupují:
Matěj Ruppert a Roman Holý, Midi Lidi Live, WeKi Live, Laydee Jane, Michal Poliak, Martin Gredner, Diome & Click Joe, Pixie, Philip TBC, IM Cyber, Deadly Viperz, No Money, Tvyks, Machine Funck, Tuco, Acustic Terorist, WWera, Enrico, Adlet, Face
Lidi, našla jsem skvělý [b: Music Club KORUNA[/b: v Ostravě
Je tam skvělá musica, super akce. Dobře se mi tam paří.
Podívejte se na rozpis akcí
http://infokoruna.cz/akce/koruna-akce
soulbass 18. 02. 2010 | 05:56:52
+0 | -0
tak co letos nic,proč,nikde žádný info? krize se vším všudy? ops:
maxx96 22. 04. 2009 | 01:52:47
+0 | -0
no no no
no tak...kluci,nehádejte se...jednoduše zkušenosti mluví za vše a my
laici...nedělejme se chytrými,teorie jde každému...
paveell 22. 04. 2009 | 01:25:55
+0 | -0
petr
Jenze ja nemyslim neokoukany takovy ze je nikdo nezna!!!! Ale takovy,ktery
jsou znanmy a hrajou tu minimalne nebo vubec,kapisto?..Kdyz dam priklad: CJ
boland potreti za pul roku= ani naodou tam nejdem ,ale treba deadmau5
super.. Chapes co tim myslim??! Jestli jste zvali jmena ktery jste znali
jen vy,tak se nediv,ze prislo jen 50 lidi :-)...
petr ktm 17. 04. 2009 | 03:28:17
+0 | -0
aby se to nepletlo s ostatnimi petry
2.Paveell: ja do tyhle debaty vubec nechci zasahovat, protoze si myslim
ze
kazdy kdo tady neco k ty nasi scene rekl ma urcitym zpusobem pravdu, ale
musim oponovat Paveellovi, s temi "mene znamymi neokoukanymi
dj"
. To je takova blbost a sam to dobre vis .. my s bandou taky delame
obcas
nejaky akce (teda ted uz sme toho nechali) a prave sme se to snazili
stavet
na mene znamych(meli sme uzplne stejnou vizi jako ty), nicmene
kvalitnich
djs, kteri hrajou tak luxusne ze by se vam z toho vsem zamotali hlavy a
co
sme z toho meli ...NIC !!! protoze je nikdo nezna a nikdo tudiz na ne
neprijde. A to sme meli jak rika Ales B. nemalou propagaci, radiospoty,
primy flayering ktery delali krasny slecny, meli sme jako headlinera
dokonce NEOKOUNANYHO DJE z bookingu PVD na jedny akci a bylo tam 50 lidi
v
prostorach ktery jsou uplne nadherny a hoodne zajimavy a pro 800 lidi ..
a
to je je jeden pripad z desitek takovych provaru, kdy sme se snazili
delat
akce s NEOKOUKANYMA DJS. At to bylo v mensim klubu, nebo ve vetsim ..
proste to byl provar!! a kdyz sme udelali party s provarkama ktery nas
uz
ani nebavi poslouchat (ne ze by byli spatny, ale je jich uz vsude moc
videt) tak sme tam meli lidi sice vic .. ale znudenych a sjetych .. je
to
vsechno tak zmateny a zamotany .. ze obdivuju lidi kteri jsou schopni
udelat at komercarnu jaxvine nebo mensi naslaplou akci pro 300 lidi.
Zaverem .. JE TADY TOHO VSEHO TOLIK ZE UZ NIKDO NEVI NA CO MA VLASTNE
JIT
... mejte se a nebudte na sebe zly ...
petr 17. 04. 2009 | 03:23:46
+0 | -0
2.Paveell: ja do tyhle debaty vubec nechci zasahovat, protoze si myslim ze
kazdy kdo tady neco k ty nasi scene rekl ma urcitym zpusobem pravdu, ale
musim oponovat Paveellovi, s temi "mene znamymi neokoukanymi dj"
. To je takova blbost a sam to dobre vis .. my s bandou taky delame obcas
nejaky akce (teda ted uz sme toho nechali) a prave sme se to snazili stavet
na mene znamych(meli sme uzplne stejnou vizi jako ty), nicmene kvalitnich
djs, kteri hrajou tak luxusne ze by se vam z toho vsem zamotali hlavy a co
sme z toho meli ...NIC !!! protoze je nikdo nezna a nikdo tudiz na ne
neprijde. A to sme meli jak rika Ales B. nemalou propagaci, radiospoty,
primy flayering ktery delali krasny slecny, meli sme jako headlinera
dokonce NEOKOUNANYHO DJE z bookingu PVD na jedny akci a bylo tam 50 lidi v
prostorach ktery jsou uplne nadherny a hoodne zajimavy a pro 800 lidi .. a
to je je jeden pripad z desitek takovych provaru, kdy sme se snazili delat
akce s NEOKOUKANYMA DJS. At to bylo v mensim klubu, nebo ve vetsim ..
proste to byl provar!! a kdyz sme udelali party s provarkama ktery nas uz
ani nebavi poslouchat (ne ze by byli spatny, ale je jich uz vsude moc
videt) tak sme tam meli lidi sice vic .. ale znudenych a sjetych .. je to
vsechno tak zmateny a zamotany .. ze obdivuju lidi kteri jsou schopni
udelat at komercarnu jaxvine nebo mensi naslaplou akci pro 300 lidi.
Zaverem .. JE TADY TOHO VSEHO TOLIK ZE UZ NIKDO NEVI NA CO MA VLASTNE JIT
... mejte se a nebudte na sebe zly ...
tonn82 17. 04. 2009 | 12:12:45
+0 | -0
IM Cyber
Může mi pls někdo potvrdit ono "nad ránem ještě IM Cyber"?
Podle line-upu mela zacinat ve ctyri a to uz byla ta stage cca pul hodiny
zavrena.
Aleš Bleha 16. 04. 2009 | 04:53:33
+0 | -0
PETRE
a vis jaky bylo promo v minulosti????
naprosto zadny.... klasicky priklad PAUL VAN DYK, LIFE KLUB PARDUBICE,
datum 16.9.1995
bylo 300 plakatu a asi 1000 letaku - vse jen na kopirce, cernobily na
reflexnim papire
a neco se povidalo v radiu Life, kde jsem tehdy delal reditele + samozrejme
Trip2House porad ktery jsem si delal
a vysledek????
1800 lidi v Life Klubu...
a dneska?
statzisice letaku, desetitisice plakatu, stovky radiovy a tv spotu, posral
by ses kolik toho je
a VYSLEDEK????
ha ha ha
na 100 vylepenych plakatu a 1000 rozdanych letaku prijde 1 CLOVEK!!!!
to vis, doba je jiny a hlavne lidi uz nejsou co bejvali...
Petr 16. 04. 2009 | 03:40:55
+0 | -0
Aleš Bleha
Šlo by to řešit... Musel bys udělat promo jako v minulosti, objet
kluby, vecpat se do Evropy 2 atp. ale... Stojí to všechno strašný
prachy a defacto je to dneska většině mladejch lidí jedno jestli hrajou
mandy nebo činaski nebo dj béda někde v zapadákově. Lidi vysedávaj u
netu koukaj na americký seriály a v pátek odpoledne zajdou na pivko nebo
dýžinu, to jim stačí. Takovejch bláznů, aby jezdili po celý
republice na party je jako šafránu. Takže je to neřešitelný a zase
Budeme u trojice Pavel-Karel-Tibor.
cbn 16. 04. 2009 | 03:18:18
+0 | -0
asi sem jedinej člověk v týhle zemi co si neztěžuje bydlím ve městě
s dalšími 15 000 lidmi nejblíž je od nás 100 000 olomouc kde se
pořádaj větší akce jednou za dva měsíce s kámošema se snažíme
pořádat meší párty s dj´s z moravy a ikdyž nepřijde moc lidí
vybavení klubu není nejlepší neztěžujem si sme rádi za to co máme a
když se k ránu vracíme domů odcházíme s pocitem příjemně
strávené noci s přáteli a hudbou která nám něco dává...
paveell 16. 04. 2009 | 02:21:39
+0 | -0
Aleš Bleha
Tak to s Tebou nemůžu uplně souhlasit. Ta menšina o který píšeš co
chodí na párty za hudbou jsem já kamárádi a některý známý,ale do
nikoho se do nikoho nenaváží a když se sejdem před akcí a jdem
společně tak vždycky super. Ale nepujdem na akci když tam je line
up,jako byla poslední a předposlední full moon a hlavně proto,že ty
dj´s nás už nemůžou něčím překvapit,když tu hrajou tak
často,nebo pořád stejně to samý dokola jako je ve většině
případech trance,ale to se netýka richarda duranda na ful moon,protože
ten tam zahral neskutečnej mazec a po návštěvě na techno stage jsem se
otočil na patě a skoro běžel zpět,aby mi z jeho parádního setu nic
neuteklo :-) Chce to lepší méně ohraný jména...
xlimubaix 16. 04. 2009 | 02:00:03
+0 | -0
madarsko
a co rovnice PARÁNÍ LINE UP + PROSTŘEDÍ = HAFO LIDÍ....ty lidi by tam
taky jen tak nejeli nebejt našláplého line upu...tam to začíná..
pawouk 16. 04. 2009 | 01:13:45
+0 | -0
2 finch
zájezdy do klubů by určitě byly zajímavý, ale přece jen se to nedá
dělat pro pár lidí, takže si myslim, že to je v tuto dobu
nerealizovatelný... kdyby bylo, tak bychom tu měli takovou scénu, že by
se nemuselo nikam jezdit...
ozzby 16. 04. 2009 | 12:59:21
+0 | -0
acid
muj tata jel s bandou za komanču z vychodnich cech do madarska na festak
na kole... jeli to asi 10 dni :-)
acid 16. 04. 2009 | 12:50:55
+0 | -0
AB
[quote:="Aleš Bleha" proste, ceska hudebni scena nebyla nikdy o muzice -
rock je o pivu, techno o koulich, drumec a hip hop o huleni...
co k tomu chlastani nebo fetovani hraje je skutecne vetsine lidi uplne
ukradeny... [/quote:
:D a ono je to snad ve svete jinak? na kazdy trancovy akci v
holandsku je drtiva vetsina zkoulovana, na timewarpu v nemecku jsem
nechapal kolik je tam fetek, na tohle nemelo ani bobicko atd atd... obavam
se, ze bohuzel drogy k tanecni scene proste tak nejak patri... a jinak s
fetem na akci je to jak s onanii, kdo tvrdi, ze si nikdy nehonil, ten si
honi dodnes...
a k tomu madarsku... pracka na prachy? jestli na to nema spis nahodou
vliv to, ze madarsko uz i za komunistu byla zeme, kde se lidi hodne hodne
hodne moc zajimali o hudbu a frcely tam koncerty stylu metalica apod.
proste madarsko je zeme s bohatou kulturni tradici narozdil od nas.. a tim
padem se to projevi i v tanecni scene...
finch 16. 04. 2009 | 10:43:07
+0 | -0
Aleš Bleha
ja moc dobre vim, ze to odsira jedine ta mensina, co se zajima nejvic. tak
to je skoro vsude, tak jsem to ani nezminoval...
btw. zajezdy do ruznych klubu po evrope neni spatnej napad :)
Aleš Bleha 16. 04. 2009 | 10:31:32
+0 | -0
TO OZZBY
takova napoveda k otazce jak je mozny ze Madari to daji...
za A - jiste znas cisla, ze OFICIALNE je seda ci cerna ekonomika v Madarsku
na urovni 30 - 40%
u festivalu si predstav, ze treba 80%...
jedno mame
a za B
neni nahodou treba Balaton a vubec Madarsko celoevropsky vyhledavabou
lokalitou na dovoleny....
ha ha
to vis, Cechy byt nekde na Ibize, taky by bylo jinak...
ale s tema duchodcema a ozralejma anglanama vs italama co jezdej jako
turisti k nam moc party neudelas...
leda ze bys misto DJ dal nejakou kurvu a mezivlozku live sex:-))
jo jo, Madarsko je velka zahada pro vsechny....
to co oni, to si nedovoli ani v Nemecku
tzn jediny vysvetleni asi fakt bude PRACKA PENEZ
Aleš Bleha 16. 04. 2009 | 10:27:30
+0 | -0
TO XYZ
TO MAS OBROVSKOU PRAVDU
pochopitelne, ze soucasny stav je pouhopohym nasledkem toho v letech 2001 -
2004
tehdy jsem si v Bassline za nektere svoje clanky o drogach a jejich vlivu
na scene udelal hodne moc nepratel.
proste, ceska hudebni scena nebyla nikdy o muzice - rock je o pivu, techno
o koulich, drumec a hip hop o huleni...
co k tomu chlastani nebo fetovani hraje je skutecne vetsine lidi uplne
ukradeny...
stejne znaj akorat Cox - Dyk - Tiesto
PROBLEM JE JINDE
a totiz v tom, ze ta mensina, ktera to ma o HUDBE a skutecnym zazitku z
tanecni party je v Cechach proste rozjebana vic nez politika...
jeden se akorat navazi do druhyho, vsichni se pomluvaj a do toho ta ceska
specialni zalezitost v podobne diskuznich for...
takze si to SECTETE A PODRTHNETE a vysledek je to co je...
xyz 16. 04. 2009 | 12:29:10
+0 | -0
placete tady nad situaci ktera je na tanecni scene... A cemu se divite?
Na zacatku stacilo pustit "jakykoli" housik od
"kohokoli" a tancilo se! Vsichni vysmati... jedna rodina!
Jak se scena vyvijela tanecnici byly narocnejsi na Djs i na vse kolem... A
v dnesni dobe jiz musi byt vse nej, krasny, dokonaly, bile.... A to pred xy
lety bylo vcelku sumak, chodil jsem a tancil jsem na muziku..dnes..?? Hodne
lidi kolem me zajdou na akci jen kdyz je lupen zadaco! Jiz nejsou ochotni
platit vstupne a ostatni... A uprime ja za tu dobu co jsem zacal chodit,
tak take ne!
A nejde jen o to kdo kde hraje... ale prave i o ty lidi..o tu nadheru..a
muzika? je az na druhem mozna na tretim miste.. Vzdyt oni by tancovali na
padajci kapky z kohoutku(jak napsal nekde nejaky uzivatel)
Marden 16. 04. 2009 | 12:04:44
+0 | -0
To Ozzby
Není zač AB, neznám větší a známější promotérskou legendu než
seš ty a dokud budeš žít pro electroniku, budu ti dávat hlas :D
Nesouhlasím: "ze Cesi jsou narod, ktery si nepomaha.."
Souhlasím: "vratte kvalitni akce do klubu.. do malych
klubu.."
Mám rád ten pocit jedinečnosti a důležitosti na menších akcích, ale
i pocit když jsem členem velkýho davu šílícího směrem k pódiu na
větších akcích.
Jde o to kdo má co a kde radši...
[b: Navrhuju udělat celorepublikovej a regionální průzkum a pak se
uvidí co dál...[/b: Jaký byl vůbec výsledek té diskuze Promotéři
VS Clubbeři? Co názory úspěšně šlapajích klubů?
Kdyžtak to hoďte do novýho Tématu - jestli se to sem nehodí...
ozzby 15. 04. 2009 | 11:52:07
+0 | -0
taky malicko prilozim.. rekl bych, ze tady jdeme vsichni stale hlavou proto
zdi.. proto zdi narku, která je stara, hodne stara.. vsichni chceme stale
neco menit, vsichni bychom si chteli pomahat, presto ze Cesi jsou narod,
ktery si nepomaha.. Vsichni koukame na Nemecko a chceme to tady taky..
jenze je nas malo, nemame euro, zato jsme meli komunisty.. tak to proste
je.. nesrovnavejme nesrovnatelne..
jasne, je fajn, ze se tu stale najdou taci, kteri by to stale zmenili a
opravdu se snazej.. ikdyz nasledna uroda je casto slaba.. Jenze tim se
zase vracime na zacatek.. bavime se o mensine, ale chceme delat party pro
tisice.. vratte kvalitni akce do klubu.. do malych klubu..
Stejne mi ale nejde do hlavy.. proc Madari, kteri jsou nyni tak blizko ke
statnimu bankrotu, coz je v evrope doslova extremni pripad, udelaj v lete
nekolik akci, na ktere jezdi cela evropa.. to mi nekdo vysvetlete )
Aleš Bleha 15. 04. 2009 | 11:30:24
+0 | -0
TO FINCH
to je preci samozrejmy, ze za soucasny stav zaplati nejvic ti, kdo muzice
rozumi a vedi...
snad sis nemyslel, ze to muze byt jinak:-)))
jednu vec jsem zapomel:
DIKY VSEM, CO PODPORUJI SUMMER OF LOVE A MOJI PRACI.
FAKT DIKY, DRZTE A VYDRZTE
A ZKUSTE VE SVYM OKOLI KAZDY ALESPON JEDNOHO Z LIDI ZMENIT
DIKY, VAZNE DIKY - A TO NEJEN ZA DALSI ZLATOU DESKU Z DMA
Aleš Bleha 15. 04. 2009 | 11:27:32
+0 | -0
TO MARDEN & FINCH
jo jo, nejaky ten DANCE NERV by se hodil...
treba by si s tim zapecenym stavem u nas poradil...
fakt to neni totiz svanda, treba ty MANDY ze kterych loni lidi odesli na
SOL (a vubec vlastne kazdy dobry jmeno) stoji od 10 do 20 000 euro, plus
letenky, hoteky atd atd...
to je pak vazne drahy spas, zvlast kdyz vidite, ze to je fakt pro par
vyvolenych..
osobne na tohle rikam, ze prijde levnejc ty lidi co trsali na MANDY priste
odvyst busem do Watergate do Berlina:-)))
fakt to bude levnejsi...
jestli tohle nekdo dokaze rozresit, pak je kabrnak...
osobne - ja to uz vzdal.
Marden 15. 04. 2009 | 06:50:24
+0 | -0
to Finch
souhlasím s tebou - ve dvou se to lépe táhne...
Měla by se zřídit Komise nez. odborníků z obou táborů - DANCE
NERV!!!!!
Aktamix 15. 04. 2009 | 03:52:35
+0 | -0
já ty "výsledky" vůbec neřešim, jelikož je jasné, že
sebelepší žebříček scénu nezlepší ani na ní nestojí...
mě spíš štve, že už cca od roku 05 pozoruji trend té přetvářky a
umělé atmosféry na téměř jakékoli párty... možná se vám to bude
zdát pošetilé, ale prostě krom té muziky, kterou si můžu poslechnout
v klidu s přáteli na vynikající aparaturce doma, mě tam již vůbec
nic neoslovuje.
Už to není ani ten "únik z reality", ba naopak tam ta celá
faleš scény a konzumní vztahy vystupují v koncentrované podobě.
Není to tím, že jsem starší, ale prostě třeba NECHCI mít prostory
"vytapetované" reklamami, které jsou všude, nechci bublifuk
zdarma u vstupu, reklamní operátory, svítící blbinky... vždy jsem si
chtěl pře těmito věcmi odpočinout na akci...bohužel marketingové
strategie se změnily...
Elektronika je pro mě srdcovka, ale "scéna" se mi vzdálila a
prostředí již pro mě není přátelské a neposkytuje pro mě
uvolnění.
Budete se divit, ale celkem po haluzy jsem byl na koncertu Visacího zámku
a i když punk pro mě není žádná suprová muzika, atmo a nálada byla
lepší než vidět znuděný xichty odcházejících ze skvělých MANDY
na summeru...
dokud ale budou kvalitní umělci a elektronická hudba budu chodit stejně
jako doteď
finch 15. 04. 2009 | 01:27:26
+0 | -0
Aleš Bleha
rikas zvednete zadky a jdete na party. my to ale delame. bohuzel, ty jmena
co jsi vyjmenoval (a spoustu dalsich) oceni v CR par stovek lidi, ktery ti
taky na tu party dojdou, ale zdaleka nesplni ocekavani promotera. napr.
viz. MANDY loni na sol. jasne, je to i v lidech, ale ne v nas, u kterych
hudebni rozhled nekonci u tiesta. a protoze je nas mensina (a v nejblizsi
dobe vyraznou zmenu neocekavam), nezbyva pak promoterum nic jineho, nez sem
vozit porad to same, sem tam okorenene nejakou lahudkou. k tomu si
pripocteme nehorazne honorare vystupujicich, a jsme ve slepe ulicce...
a abysme se z te slepe ulicky dostali, je zapotrebi, aby na tom zapracovaly
obe strany (promoteri, clubberi), protoze ani jedna strana to neni schopna
sama zmenit bez pomoci te druhe. ale zase, lidi, kteri by tohle chteli
zmenit je strasne malo, tech par nadsencu to nezachrani.
takhle to vidim ja...
luki 15. 04. 2009 | 01:25:33
+0 | -0
Ales Bleha
cau a co rikas na Svena Vatha??.ten urcite dokaze pritahnout hafo lidi a
stoji dost?,..kolik ??..
Anomym 15. 04. 2009 | 12:43:21
+0 | -0
4 Aleš Bleha
Mrdko fetacka, jednou mas rad trance, pak house pak techno - tahni se
lecit!!
STOP KOMERCI! STOP DROGAM!
Aleš Bleha 15. 04. 2009 | 12:05:40
+0 | -0
Dance awards
koukam, jak se tu vsichni vesele dohaduji....
pripomenu rozhovor se mnou loni v cervnu na tomto serveru - tam jsem rikal,
ze zijeme v zemi v jaky zijeme a ze bud je mozny emigrovat nebo si to
uvedomit a prizpusobit se.
takovy jaky to tady je zpusobuje uplne nejvic ze vseho to, ze proste ted
momentalne lidi nejvic chodi na Transmission a Sensation. Pred par lety
nejvic chodili na techno. Vysledek byl ale stejny - komu se tehdy techno
nelibilo, byl nutne zklamny protoze vsude bylo jen a pouze techno. ted je
to trance...
vite, reknu to fakt na rovinu - kazdy sam za sebe. musite si vsichni
obcasne pripomenout, ze se uplne ze vseho nejvic hlasuje nohama. A pokud ty
nohy nechate doma, protoze se vam nechce, pak se nedivte, ze sem k nam
skoro nikdo nejezdi (az na vyjimky) protoze tady u nas udelat neco jineho
nez Dyka, Coxe a Tiesta je o prusvihu...
Posledni dobou se cast lidi zacina navazet do promoteru, jako by ti mohli
za to, jaky to tady je. Promoter je proste obchodnik (proto se treba sam
povazuju spis za bookera a mluvciho, nez promotera). a obchod ma proste
jasny pravidla - bud se zbozi prodava nebo ne. kdyz se prodava lip, je to
lepsi a muze se udelat hezci obal, kdyz se prodava min, je mozny to nejakou
dobu dotovat a kdyz se neprodava vubec, konci to hned...
Co maji ti mnohymi proklinani promoteri delat, kdyz se nakopnou, nekolik
mesicu makaji na party, narvou do toho obrovsky prachy a vysledek je pak
obrovska ztrata, apatie a vsichni to odzivou? Poradte nekdo, vzdyt prece
vsichni vite vsechno nejlip.
Je to skutecne zacarovany kruh - a bez vasi pomoci to nikdo nezvladne a
pokud to pujde timto tempem, jak to jde, za par let z te slavne sceny
zbudou jen trosky...
Nebudu tu vyjmenovavat nejruznejsi akce se jmeny, ktery tady tak chcete
(Dubfire, Tiefschwarz, Magda, Hell, Freeland....)
Jak je mozne, ze kdyz je tak chcete, ze zrovna na tehle party bylo par
stovek lidi a poloprazdno?
A kdyz je tedy tak chcete, kde jste byli, kdyz tu byli? Ze by se to zrovna
nehodilo?
A ze vysledky DMA jsou jaky jsou? To je stejny... Kdyz holt nehlasujete -
anebo je vic hlasu tech, co radeji komerci - sorry, ale to opravdu skutecny
obraz reality takzvane ceske sceny.
Ted proste vede trance protoze je ted trendem.
Zvednete zadky a nebudte liny, kdyz prijede nekdo dobry a prijdete ho (ji)
podporit.
Jedina moznost jak to tady zmenit.
Kdo je pro?
Slick 15. 04. 2009 | 01:33:56
+0 | -0
to Tomin
Povídej a přeháněj. Rád se od tebe něco dozvím. Tvůj názor. Krom
toho, že nemáš rád trance (jako spousta lidí - taky to nemusím) máš
komplexy a rád se anonymně vynadáváš.. Nehájím výsledky, nehájím
umístěné. I já hlasoval a hlasoval zcela odlišně než jaké jsou
výsledky. Jen se tomu nedivím. Je to stále stejné a má to své
důvody. Nemusíš se mnou souhlasit, ale nechovej se jako by jsi vyrostl v
jeskyni.. Neurážej...
A pokud mi chceš něco osobně tak mne zkontaktuj www.dj-slick.eu
Zobrazit další komentáře >>
SOUTĚŽTE
Soutěž s Dance Music Awards 1. cena: 1x parfém CK One, 1 tričko (dámské/pánské), 1 kapesní laser a 2x vstup na Final party. 2. a 3. cena: 1 LED svítítko na klíče a 2x vstup na Final party.